nytt år nu då :)

ja nu va det ett nytt år o se fram emot då:P

på nyårsafton va jag och älskling hemma hos carro :)
va en skit kul kväll med älskling,pierre,fredrika,carro,andre,pernilla,felicia och några mer :P
haha söp visst ner en tjej från kanada också haha :D hon gick runt o yra o visste inte
vart hon va haha :P vid tolvslaget gick vi till nån backe o kolla på raketer sen va vi hos carro fram
til klockan blev 3 typ så tog vi bussen till stan.tog taxi hem till felicia sen o sov över där.

dagen efter va man bakis som fan :P eller va full då jag vakna haha :D
jag o baby tog tåget hem till mig o bara myste o tog de lungt :)


det nya året ska bli ett bra år med massa träning :D får vell se hur de går (A)


ha de fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0