tjoooo

sitter i bilen påväg till arvika med mamma o pappa :) pappa ska till ögonläkaren.
skjusa babe till tåget förut :/ hatar o lämna dig älskling :( men vi ses ju snart igen :)
på lördag ska vi på hockey :D färjestad-frölunda :D fan va nice! va ett tag sen vi va på
hockey :P igår jobba jag på sommarlagret :) haha gissa om jag va helt slut sen eller :O
kom en contäiner från malysia (eller hur de stavas) med flera hundra stolar o typ 100 bord :P
ett bord vägde 57kg :O så har rätt ont i ryggen idag hahaha  :D men va nice o jobba där.
skit snällt folk :) gött o ha något o göra med o inte bara sitta hemma :P


i lördags va jag o bella hos fredrika o pierre o åt tacos o drack o spela wii :D
skit kul o spela wii då man är full hahaha :D vann i golf iallafall :P sen tog jag o babe buss
in till stan o sen en annan buss till kil.sen taxi från kil hem till babe :P


men men skriver mer sen :) ha de!


Kommentarer
Postat av: Dessa

Hej jag läser faktiskt din blogg. Men läser du min? :P

Jag har inte din msn, kommentera min blogg med din msn adress snälla!?



Hur är det med dej nu förtiden vännen? Saknar våra samtal... Kram

2010-01-12 @ 13:18:26
URL: http://dessssssa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0