va inte igår nej..

haha va att ett bra tag sen man skrev här :P har inte orkat skriva något på länge.
sitter aldrig vid datorn mer typ.

sitter iallafall i en bil påväg till arvika o dunkar perkele - göteborg med mamma o pappa haha :)
pappa ska till ögonläkare.
sen när han är klar där ska vi kanske till charlottenberg o kolla.
se om man hittar nån ny tröja eller jeans kanske.fick ju pengar idag :D gött de!

under helgen har jag o älskling varit i torsby o tagit det lungt.
blev vell några öl på fredan med maria o pär :P sen bara massa mys hela helgen :)

imorgon får jag äntligen mitt nya spel :D WRC 2010 :D beställde det men fick till ps3 :S skulle ju ha till
datorn ju :P men men :)


skriver kanske mer senare idag.

älskar min underbara bella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0